środa, 5 czerwca 2013

Rozdział 3

~~~~~~~Maja~~~~~~~

[…] Obie weszłyśmy do domu i od razu zaczęłyśmy czytać co jest napisane na karteczce ,, Harry Styles (Numer telefony).
- O matko.! Ten Harry.!? Ten z One Direciton.!? I ja go nie poznałam.!?- zaczęłam się wydzierać.
- No nie.? Masakra.! Ale….
- Co jeszcze, ale.!? Pisz do niego, a nie.!- Nie potrafiłam już myśleć normalnie.
- Słuchaj teraz jest już bardzo późno i tak mamy szczęście, że go spotkałyśmy.- Odpowiedziała spokojna Olka, jak ona tak mogła.?
- Ale… Ale autograf, zdjęcie…?
- A ty tylko o tym potrafisz myśleć.!? On mówił, że jesteśmy ładne, to jest dopiero coś .!!!- Tym razem ja wykrzyczałam.- Słuchaj Idzi się umyć do łazienki na góre ja się na dole pod prysznicem umyję , pójdziemy spać i jutro pomyślimy co dalej.

***

Już leżałam w łóżku i myślałam tak naprawdę co dzisiaj się wydarzyło. Że ja go niepoznałam… Przecież… Sama już nie wiem. Mam nadzieje, że go jeszcze kiedyś zobaczę, spotkam . Przed zaśnięciem zdążyłam napisać tylko do Lol: ,, Nie uwierzysz. Spotkałam Harry’ego Styles’a i go nie poznałam.! Xx ” I już byłam niedostępna.

 ~~~~~~~Ola~~~~~~~

            Jeśli dobrze słyszałam, to Majcia już spała. ( Zawsze słychać jak zasypia, ponieważ gada sama do siebie .) Ja też już prawię zasypiałam, ale rozbudził mnie sygnał sms’a w moim telefonie. Od razu skojarzyłam,że to numer Harrego. Moje ciśnienie od razu wzrosło…,już przestałam myśleć o jakim kolwiek odpoczynku. Odebrałam wiadomość o treści.: ,, Hejka.! To ja Harry jak coś. Co powiesz abyśmy się jutro spotkali .? ‘’. Byłam bardzo zadziwiona tą wiadomością i od razu odpisałam.: ,, Okk ,jutro z Majką przyjdę pod Nando’s kolo mnie o 16:00. Dobra.? ‘’ Dostałam tylko sms’a z odpowiedzią o treści ,, Okk. :*** ‘’ Zasnęłam…

*Następnego dnia

            Obudziły mnie dziwne trzaski w kuchni. To pewnie Majka no bo kto by inny.? Ledwo wstałam z łóżka i zaczęłam kierować się do pomieszczenia gdzie znajduje się moja bliźniaczka.
- Co ty kur*a ogarniasz.!?- Wrzasnęłam na nią.- Jest jakaś szósta nad ranem.!
- Nie zgadniesz …nigdy nie zgadniesz .! Harry do mnie napisał.!- Zachwycała się.
- I to był do cholery jasnej ten powód.!? Do mnie tez napisał w nocy, ale jakoś potrafiłam się opanować i cię nie budziłam.!
- O matkoo, co ciebie też.!? I co … i co.? Gadaj. – Próbowała być poważna, lecz emocje ją za bardzo rozpierały.
- Dzisiaj mamy się z nim spotkać w Nando’s o 16.00 .
- Idę się szykować.!- Zaczęła powtórnie wrzeszczeć.
- Ale jest przecież dopiero wpół do siódmej.!
            Niestety Majka już tego nie usłyszała…
 _________________________________________________________________________________\Witam was tak naprawdę pierwszy raz.! :D I mam ogromną prośbę... Jeśli już tu jesteście to ocencie bloga , po prostu skomentujcie. :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz